Saturday, January 15, 2011

1st kelas make up




ngan juju

ngan eyra rizal

ngan amy ameera

sebelom aku decide nak bukak blog make up ni...
aku kena la gie belajo kan..
1st aku belajo ngan eyra rizal..
atas tu la gambo2 nyer...
2nd baru aku gie belajo ngan kak rose...
so far dedua mempunyai mempunyai skill yang berbeza..
apabila dicombinekan...
akan menjadi vouge de vass...
ye ke???ececece...
mesti korang cakap aku charge murah sebab makeup tak cantik or pakai barang murah...
soweyyy okeh...
semua barang adalah original...
mau tunjuk resit kah??
nak kata aku makeup tak cantik...
up to you all...
boleh komen positif or negatif...
aku redha dengan ape korang memperkatakan...
tapi kalo ingin mengunakan perkhidmatan aku yang berpatutan ini...
sila call/sms/email la ye...
tenkiu....


  lynda

No comments:

Post a Comment

♥ hak cipta terpelihara RF Touch ♥